Bram Minnes
Directeur

Op zijn achttiende kwam Bram werken bij de Animatie Compagnie. Eerst als entertainer op diverse bedrijven, later als recreatieleider. Na zijn opleiding kwam hij op ons kantoor en heeft daar allerlei functies vervuld. Sinds december 2015 heeft Bram de Animatie Compagnie overgenomen van zijn ouders en is hij eigenaar. Hij heeft de algehele bedrijfsleiding over dAC en sinds 2011 ook over Qui-Vive. 

Lilian Minnes
Coördinator planning

Lilian is begonnen als entertainer en recreatieleider. Tijdens haar opleiding Culturele Maatschappelijke Vorming liep ze stage bij ons. Vervolgens groeide ze door naar begeleider en trainer. Inmiddels werkt ze al jaren in ons vaste team en is nu coördinator van de planning. Daarnaast is ze het vaste contactpersoon voor de vakantieparken in Frankrijk en de entertainers die daar aan het werk zijn. 

Lois
Lois Poortvliet
Coördinator werving & planning

Met een opleiding tot Grafisch Vormgever op zak, is Lois een waardevolle aanvulling van ons team. Naast Grafische Vormgeving, houdt Lois zich vooral bezig met het werven van entertainers en de planning. Ze onderhoudt contacten met diverse opleidingen en zorgt voor onze aanwezigheid op Facebook en Instagram. 

Dennis
Dennis Schenk
Coördinator Trainingen en Recreatiemanager

Dennis is al sinds 1993 werkzaam bij ons. Eerst een aantal jaar als entertainer en later als projectleider. Daarnaast werd hij het vaste gezicht bij onze trainingen, waar hij al jaren coördinator is en zorgt dat alles soepel verloopt. Hij kan zijn creativiteit uitstekend kwijt in het ontwikkelen van programma’s en concepten. Tevens werkt Dennis als recreatiemanager en begeleider.

Daisy
Daisy Peters
Coördinator programma ontwikkeling, recreatiemanager en trainer

Daisy werkt sinds 2012 voor de Animatie Compagnie. Al gauw groeide ze door tot recreatieleider en trainer waardoor ze een schat van ervaringen heeft opgedaan. Wij zijn blij dat ze bij ons in vaste dienst is gekomen in een zeer gevarieerde functie: ze is inmiddels de coördinator van het team Programma Ontwikkeling, recreatiemanager, trainer en begeleider.

Jordi
Jordi Karnebeek
Medewerker Programma-Ontwikkeling, recreatiemanager en Trainer

Sinds januari 2020 maakt Jordi deel uit van ons team Programma Ontwikkeling. Jordi werkt al sinds 2013 voor ons als recreatieleider op verschillende vakantieparken. Daar heeft hij zijn sporen verdiend en doorgegroeid naar trainer en begeleider. Wij zijn erg blij dat hij nu ons vaste team versterkt met zijn spontaniteit, creativiteit en inzet.

Eline
Eline Dorreman
Medewerker programma-ontwikkeling en trainer

Eline is een aanwinst in ons team van programmeurs. Tijdens haar werkperiode als entertainer en recreatieleider heeft ze laten zien dat ze in staat is om sfeer en beleving neer te zetten: een uitstekende basis om door te groeien. Eline is ook opgeleid als trainer en ze volgt naast haar werkzaamheden een deeltijdopleiding Social Work.

Mireille
Mireille Knopp
Medewerker Programma-Ontwikkeling en Trainer

Mireille werkt al jaren voor de Animatie Compagnie. In 2015 is zij begonnen als entertainer en vanaf 2017 als recreatieleider op diverse parken. Mireille heeft een uitstekende beheersing van de Duitse taal, wat naast haar creativiteit echt een meerwaarde is. Ook die kennis hebben we nu ‘in huis’. Daarnaast wordt Mireille opgeleid tot trainer en begeleider. 

Sanne
Sanne Lautenslager
Coördinator Basis Animatie Programma's

Na veel praktijkervaring op te hebben gedaan als entertainer, hoort Sanne al jaren bij het vaste team van de Animatie Compagnie. Ze is verantwoordelijk voor alle Basis Animatie Programma’s (BAP) en de contacten met alle ondernemers met zo'n basisprogramma.

Daphne
Daphne Dobbelaar
Algemeen Medewerker

Daphne is een duizendpoot en van alle markten thuis. Ze heeft diverse organisatorische ondersteunende taken bij verschillende collega’s. Zo heeft ze contacten met entertainers vanuit de werving, werkt activiteiten uit voor programma ontwikkeling, ondersteunt de organisatie en uitvoering van de training en alles wat er nog meer op haar pad komt.

Jeroen
Jeroen Lautenslager
Coördinator Qui Vive

Qui-Vive groeide al snel uit tot een succesvol bedrijf dat niet gerund kan worden door één persoon. Voor de uitbreiding zochten we geen creatieveling met recreatiewerk-ervaring, maar juist iemand die van aanpakken weet. Die vonden wij in Jeroen, die ook nog eens over een paar gouden handen beschikt. Jeroen is eindverantwoordelijke voor de loods, het onderhoud en de logistieke organisatie. 

Linda
Linda Nijssen
Verkoop en Planning Qui-Vive

Linda is sinds februari 2019 bij ons in dienst gekomen. Na verschillende commerciële functies vervuld te hebben, had ze één doelstelling: 'plezier' verkopen. Dit heeft ze bij Qui-Vive gevonden! Als ze niet op kantoor is kun je haar altijd tegenkomen in Disneyland Parijs. Linda heeft namelijk een onvoorwaardelijke liefde voor Disney. 

Thom
Thom Lops
Medewerker verhuur Qui-Vive

Thom is na het seizoen van 2019 direct doorgegroeid als vaste medewerker van Qui-Vive. Hij is afgestudeerd tot Medewerker Evenementen Organisatie. Hij pakt alles aan en is een uitstekende collega die er mede voor zorgt dat bij Qui-Vive alles zonder problemen verloopt.